ویزای کانادا
نوشته شده توسط : mehdi

ویژگی های درخواست ویزای کانادا
اخذ ویزای کانادا مزایای زیادی برای شما دارد. در اینجا نگاهی به مزایای ویزای دانشجویی، توریستی و کاری کانادا می اندازیم:

ویژگی ویزای توریستی کانادا
1. ورود بدون محدودیت: با ویزای توریستی کانادا می توانید بدون محدودیت وارد این کشور شوید. این محدودیت به تعداد دفعاتی که وارد کانادا می شوید اشاره دارد.

۲. ورود از تمامی مرزها: دارندگان ویزای توریستی کانادا می توانند از تمامی مرزهای زمینی و هوایی وارد کشور شوند.

3. اقامت طولانی - هر بار که با ویزای توریستی وارد کانادا می شوید، می توانید تا 6 ماه اقامت داشته باشید.

4. امکان اقامت بدون فاصله زمانی: در پایان اقامت 6 ماهه نیازی به غیبت طولانی مدت نیست. می توانید برای 6 ماه آینده برای چند ساعت کانادا را ترک کنید.

5. پذیرش 25 کشور بدون ویزا: کانادا، انگلستان (در حالت ترانزیت)، مکزیک، کاستاریکا، پاناما، آنتیگوا، کوبا، جمهوری دومینیکن، مراکش و عمان از جمله کشورهایی هستند که می توانید با ویزای کانادا وارد آنها شوید.

6. برابری اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت: یکی از مهمترین مزیت های ویزای توریستی کانادا این است که اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت متقاضی برابری می کند. به عنوان مثال، اگر پاسپورت شما 3 سال اعتبار دارد، ویزای توریستی کانادا نیز 3 سال اعتبار دارد. حداکثر اعتبار ویزای توریستی کانادا برای ایرانیان 5 سال می باشد.

مزایای اخذ ویزای تحصیلی کانادا
علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، ویزای تحصیلی کانادا دارای مزایای زیر نیز می باشد:

1. امکان دریافت اقامت پس از فارغ التحصیلی: پس از فارغ التحصیلی در کانادا (به ویژه در شهر کبک) می توانید برای اقامت دائم از دولت کانادا درخواست دهید. لطفا توجه داشته باشید که این فقط برای آموزش است و شامل دوره های کوتاه مدت علمی و آموزشی نمی شود.

۲. اجازه کار در کانادا در حین تحصیل: بسته به رشته و تخصص انتخابی خود، می توانید در کانادا کار کنید. شرایط کار در کانادا با ویزای دانشجویی کاملا به رشته و عنوان شما بستگی دارد.

مزایای اخذ ویزای کار کانادا
علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا برای ویزای توریستی کانادا، ویزای کار کانادا تنها یک مزیت عمده دارد و آن امکان اخذ اقامت دائم و شهروندی از دولت کانادا است. اگر ویزای کار کانادا شما بیش از 1 سال اعتبار دارد، می توانید برای اقامت دائم و شهروندی اقدام کنید.




:: برچسب‌ها: ویزای کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: